13 Haziran 2012 Çarşamba

Bir Ben, Bir Et, Bir de Piknik



#Piknikteiyigider hashtag’ini gördüğümde kısa süre düşündüm ve etsever biri olduğumu anladım. Her piknik sabahı aynı kokuyla kalkarım. Kokuyu aldığımda derim ki “Annem içli köfteleri hazırlamaya başlamış.” Babam her piknik sabahı olduğu gibi “ne gerek var içli köfte hazırlamaya?” der.

Annemin de klasik cevabıdır. “İçli köfte her zaman yenir.” Gerçekten öyledir içli köftenin sabahı akşamı yoktur benim gözümde. Sabah akşam demişken diğer köfteyi unutmamak lazım. Çiğ köfte. Sırf annemin çiğ köftesi için taze lavaş ve yeşillik almaya giderim. Eee bu arada pikniğin kraliçesinden bahsetmezsem ayıp olur. Herhalde hepimiz aynı şeyi düşünüyoruz. Şuan hepinizin ne de güzel olur dediğini duyar gibiyim. Evet doğru cevap tavuk. Bu üçlü benim olmazsa olmazlarımdır.

Peki sizin #piknikteiyigider dediğiniz üçlünüz neler?

Bir bumads advertorial içeriğidir.

0 yorum:

Yorum Gönder