22 Kasım 2013 Cuma

Breathe Right - Daha Rahat Nefes, Daha İyi Uyku

Merhaba,
Hayırlı cumalar herkese! 

FikriMühim'i bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. :)
FikriMühim den tarafıma gelen anketi doldurdum. Ardından kit gönderimi için tarafıma gelen E-maili onayladım. Bir kaç gün sonra Breathe Right kit'i geldi.:)

Daha öncesinde Breathe Right burun bantlarını deneme fırsatım olmamıştı. Bu sayede hem deneyeceğim hemde fikirlerimi paylaşacağım. Çünki FikriMühim düşüncelerimize, yorumlarımıza ve bize değer veriyor!

Teşekkürler FikriMühim...


FikriMğhim'den gelen paketin içerisinde;
  • 1 kutu Breathe Right benim kullanmam için,
  • 5 adet dağıtmam için ikili numune,
  • 1 adet tanıtım broşürü,
  • 1 adet de magnet çerçeve.


Ürün kullanımı ise cok basit. Yüzünüzü ve özellıkle burun kısmınızı tıkadıktan sonra gösterilen bölgeye yapıştırıyorsunuz. Ve böylece sabaha kadar rahat bir uyku çekiyorsunuz! =)

Sevgiler,
MutfakCinleri

0 yorum:

Yorum Gönder