10 Aralık 2010 Cuma

İpana 3D Extra Ferah Diş Macunu :)






Yaklaşık bir seneden beri Denedimbiliyorum üyesiyiz bu zamana kadar birçok ürünü bizlere ulaştırarak deneme imkanımızı sağladı .Denedimbiliyorum şöyle bir site siz anketlere katılıyorsunuz onlar size ürünü yolluyor ,deneyimlerinizi yazıyorsunuz harika hediyeler kazanma imkanınız oluyor işte bukadar harika bir platform Denedimbiliyorum.

Kendileride bloğumuza İpana 3D Extra Ferah Diş macunu yolladı .İlk kez deneme imkanımız oldu hakikaten ozellikle kahve tutkunu bloggerlar olarak harika bir sonuç aldık.Ozellikle fırçalamadan sonra verdiği ferahlığı kullandığımız hiçbir diş macunundan bulmadık desek doğru olur.Hani reklamlarında olduğu gibi 6 kata kadar daha uzun tazelik ve ferahlık hissettik :)Mutlaka deneyin dişleriniz inci kadar bembeyaz olucak demedi demeyin :)










Daha detaylı bilg için Guluşunle buyule ve Denedim biliyorum forum sayfasındanda yorumlara bakabilirsiniz :)
Dediğimiz gibi mutlaka uye değilseniz üye olun ve bu fırsatlardan yararlanın.Hem ürünleri yakından tanıma şansına hem ürünlerle ilgili yorumları okuma ve ulaşma şansına,hemde çok guzel aktivitelere katılarak harika ödüller kazanma şansına katılmak için DenedimBiliyorum a üye olmanızı şiddetle tavsiye ederiz :)

0 yorum:

Yorum Gönder