15 Kasım 2010 Pazartesi

Gül Tatlısı

 Bugün alabildiğine hamur yoğurdum. vah bana cok yoruldum tam 3 hamur !!kurabiye hamuru, açma hamuru, ve bu gül hamuru :) abboww.. öldüm, öldüm..



Gül Tatlısı

Malzemeler:
1 su bardağı sıvıyağ
Yarım su bardağı yoğurt
1 su bardağı irmik
1 yumurta
yarım paket oda sıcaklıgında bekletilmiş margarin
1 paket vanilya
1 paket kabartmatozu
1 tutam tuz
Aldığı kadar un.

Şerbeti :
4 su bardağı su
3i5 su bardak şeker
çeyrek limon suyu

Yapılışı:

Un, kabartma tozu ve vanilya hariç bütün malzemeleri bir kaba koyun ve karıştırın.
Daha sonra kabartma tozu, vanilya ve unu ilave edip kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğurun. Diğer yandan şerbeti hazırlayın.
Hamuru az beklettim ben daha sonra hamuru merdaneyle açıp, çay bardağıyla yuvarlaklar yaptım.
6 tane daire şeklinde hamuru alt alta dizip döndürdüm. hamuru ortadan kesip 2 tane gül elde ettim :)
Hamurun bir kısmına kırmızı gıda boyası kullandım. onuda aynı şekilde yaptım.
Tatlının ve şerbetin sıcak olmasına dikkat edin.
Bukadaaaaaaar:)

Afiyet olsun.
G&P

3 yorum:

  1. süperr görünüyo ellerine sağlıkkk :)

    YanıtlaSil
  2. sağol gülhancımm ilk denemem :D tatlı olarak yanı haha:D

    YanıtlaSil
  3. ortak ellerine sağlık ooo bayramda miss olur bu yaw :)

    YanıtlaSil