10 Ekim 2010 Pazar

Yaz Esintisi

Kühnenin yarışması için özel yaptığım bir salata.. Aslında salata demek basit kalıyor görsel bir şölen bana göre.. :) Özel misafirleriniz için hazırlayabileceğiniz eşsiz bir salata..



 Yaz Esintisi

Malzemeler:
  • Kıvırcık
  • 1 adet havuç
  • 1 adet salatalık
  • Mor lahana
  • Mısır taneleri

Sosu için:
  • 4 çorba kaşığı zeytinyağı
  • 2 çorba kaşığı kühne elma sirkesi
  • Tuz

Yapılışı:
Bütün malzemeleri Kühne elma sirkeli suda yaklaşık 1 saat kadar bekletin.
Kıvırcık, salata ve mor lahanayı doğrayın.
Daha sonra havucu rendeleyin. Süslemesini dilediğiniz gibi yapabilirsiniz.
Ben domatesin kabugundan gül yaptım, havuçtan fiyonk ve çiçek yapmaya çalıştım salatamda.
Mısır tanelerini süslemek için kıvırcığın iç kısmındaki küçük boyutlu olanların içine koydum.
Süsleme bittikten sonra sosu hazırlayın, dilerseniz sosluğa döküp misafirlerinizin tercih ettiği kadar dökmesini sağlayın ya da siz önceden sosu dökün.

Afiyet olsun :)
G&P

0 yorum:

Yorum Gönder